Klaarmaken voor de reis - Reisverslag uit Volkegem, België van Maria Bullens - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor de reis - Reisverslag uit Volkegem, België van Maria Bullens - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor de reis

Door: Myriam

Blijf op de hoogte en volg Maria

24 April 2011 | België, Volkegem

Een week geleden zei Hans tegen mij dat hij in zijn vrije week een week met me weg wilde. Dat laat ik me geen 2x zeggen en ik heb meteen een huisje geboekt in de Auvergne.
Afgelopen week bij de bibliotheek een reisgids gehaald en nu is het tijd om mijn koffer te gaan pakken zodat ik morgen op tweede Paasdag, mijn handen vrij heb en nog lekker met Hans en Gerieke de Bierbrouwersroute kan gaan wandelen.
Nu duimen voor mooi weer en dan rijden wij dinsdagmorgen al heel vroeg richting Frankrijk zodat we onze vakantiedagen optimaal kunnen benutten.
France, nous voilà

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13193

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 21 April 2014

Taizé 2014

15 September 2013 - 25 September 2013

Rome

01 Juni 2011 - 05 Juni 2011

VJK te Elim

26 April 2011 - 29 April 2011

Saint-Didier-sur-Doulon

Landen bezocht: