Weer thuis - Reisverslag uit Volkegem, België van Maria Bullens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Volkegem, België van Maria Bullens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Myriam

Blijf op de hoogte en volg Maria

29 April 2011 | België, Volkegem

Vanmorgen werd ik spontaan om 7 uur wakker. Ik ben er maar uit gegaan. Immers onze terugreisdag, dus ik ben maar vast wat spullen gaan inpakken. De wekker stond op 8:15 uur en toen kwam Hans er dan ook uit. Die is weer lekker brood wezen halen bij de bakker. Om half 10 was Ria er. De beheerster van ons huisje. Zij woont al een tijdje in Frankrijk en beheert 10 huisjes voor de verhuur. Maar het is een slappe periode.
Rond kwart voor 10 vertrokken en ik heb het eerste deel van de rit voor mijn rekening genomen. Na iets meer dan 2 uur even gerust en toen heeft Hans tot na Parijs gereden. Wat een crime die stad. Antwerpen is daar niks bij. Nog even een rust en toen door naar België. We kregen opeens een hagelbui op ons dak. Niet normaal. We waren even bang dat er putten in onze auto zouden zitten, maar dat viel gelukkig mee. Om kwart voor 7 waren we thuis. Helaas zit het er weer op. Het was een leuke korte vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 13188

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 21 April 2014

Taizé 2014

15 September 2013 - 25 September 2013

Rome

01 Juni 2011 - 05 Juni 2011

VJK te Elim

26 April 2011 - 29 April 2011

Saint-Didier-sur-Doulon

Landen bezocht: